17 de juny 2010

Un futbolín a casa

Els reis mags de fa uns dos o tres anys ens vam portar al meu germà i a jo un futbolin. A mi m'agrada jugar amb el meu germà i amb els amics quan venen a casa. Encara que hi ha algun que se enfada una mica cuan perd, tambe tinc una cistella per a jugar a basquet amb els meus amics i el meu germà.

També tinc una pilota per a jugar a futbol, esta be tindre aquestes coses perque aixi no pasem tantes hores a la telebisió o al ordenador, a jo m'agradaria que en compressin una taula que vaig beure a una revista per un costat es taula de billar i per l’altre es hokey que tambe es molt divertit.



A jo m'agraden bastant aquests jocs encara que cuan perdo m'enfado com molta gent. Quan els reis em van donar el futbolin el primer que vaig fer va ser dir-li al meu pare que el montes i jugar amb el meu germà, encara que no en savia perquè no hi havia jugat mai guanyava al meu germà i cada vegada en sé mes i algunes vegades guanyo al meu pare.

Esta a fora a un quartet la meva mare la ficat alla perquè no molesti a casa i no la molestem a ella.

0 comentarios: