18 de juny 2010

La meva play station 3

A mi per la meva comunió em van regalar la play 3. A dintre hi anava una pel·lícula i un joc.

El joc es de cotxes, també tinc el joc de los Simpson, el de la FIFA 2010, el singstar de MECANO el de ABBA i el normal.

A mi m’agrada molt jugar al FIFA perquè es de futbol i el futbol m’agrada molt i quant jugo sempre faig servir el Barça contra casi tots els equips d’Espanya però a vegades faig servir la selecció Espanyola.

A vegades a casa hi ha el meu cosí petit i no hi puc jugar aquells dies son molt avorrits i de vegades jugo a la Nintendo i ell també vol jugar però li dic que si s’està quiet si però de vegades no s’està quiet hi la tinc que tancar.
Quan hi ha la meva germana de vegades fem una partida al singstar i ella sempre em guanya.

0 comentarios: