18 de juny 2010

La meva cistella de bàsquet

A casa meva tinc una terrassa, on hi ha una paret que hi tenim penjada una cistella de bàsquet.

Amb els meus amics i el meu germà juguem a basquet i es molt divertit, també hi jugo sol per entrenar-me i m’agrada molt. Hi jugo per no passar tanta estona jugant a videojocs que em fan mal a la vista.

No en se gaire me la van regalar per la soca d’aquest any em va agradar molt. Primer el meu pare me la va ficar i queia però desprès el meu pare em va fer un quadre pe la cistella perquè no caigués, esta suportada amb uns ferros i uns forats per a ficar els claus a la paret i així no queia. Quan fem alguna esmaixada sembla que caigui a cistella però esta molt suportada.



Sempre jugo a un vint-i-u amb els meus amics i no guanyo gaire jugo amb el Manel, el Jaume, el Josep i el Roger i algunes vegades amb el meu germà.
Tots en saben bastant i moltes vegades les pilotes me s’embarquen i quan anem al vei a buscar-la ens fa crits i algunes vegades no me la torna.

0 comentarios: