16 de juny 2010

Rovellat

Hola avui us explicar com es el meu gat i el que fa.
Característiques:
Es de color negre, i te els ulls de color groc. Té un any.
Com es diu?
El meu gat es diu Rovellat.
Perquè té aquests nom?
Té aquests nom perquè a darrere de les orelles te el color del rovellat i per això es diu Rovellat.



Que menja?
Normalment menja pinso, però hi ha molt poques vegades que li donem carn.
On vivia abans?
Abans el Rovellat vivia al carrer, desprès es va colar al magatzem de la Laura Torres i es va amagar. Però al cap de dos o tres dies va sortir de allí on estava amagat i es va colar a casa nostra, i es va amagar. I al final vam decidir quedar-nos-el, i ara ja es molt m’anso.
A que li agrada jugar?
Li agrada molt jugar a una piloteta que tenim a baix al magatzem.
Que fa durant el dia i durant la nit?
Durant el dia sempre esta voltant per els horts que hi ha a darrere de casa meva i de vegades bé a menjar i segurament es passa tot el dia dormin. Durant la nit, com que a dormit durant el dia està voltant per els horts, però de vegades també bé a dormir.

I fins aquí la explicació del Rovellat el meu gat.

0 comentarios: