10 de març 2017

De l' Escola A l' Institut

De l'escola a l'institut: Quants records, quantes preguntes...

Hola em dic Miqui i aquesta és la meva redacció sobre les esperances de l’ Institut.
Aquest any estic cursant 6è de Primària, i al Juny hauré de decidir si vaig al Torre Vicens o a algun altre institut, però segur que vaig al Torre Vicens.
Aquí hi deixaré molts records, però a l’Institut m’ esperen moltes preguntes:

1.  Com seran els professors?
2.  Quines activitats farem?
3.  Quin horari ens espera?
4.  Les hores del pati seran molt llargues o molt curtes?
5.  Els deures seran molt llargs o molt curts?
6.  Se suposa que els alumnes tenen exàmens difícils?


Tinc bones esperances de que els professors seran molt amistosos, que farem activitats que seran divertides, i no ens avorriran massa.

Records de l’ escola...

Encara recordo  aquell 12 de setembre de 2008, quan els 16 nens i nenes nascuts el 2005 (nosaltres!) vam començar l’ escola, alguns vam plorar, però altres van començar l’ escola amb bones esperances:  
A P3 teníem a la Srta. Maria, i a P4 esperàvem tornar a veure la Maria però la Srta. Anna Amorós ens va ensenyar moltes coses que tot nen de P4 havia de saber, i les activitats de cada trimestre (El festival de Nadal, els Jocs Florals, el Festival de fi de curs.)

A 1r  i 2nvam gaudir amb l’ Ester i les abelles i els seus enigmes. (els de l’ Ester, és clar!)
A 3r i 4t  vam gaudir amb la Teresina, la Tresa i els nombres matemàtics i els verbs de castellà, les activitats divertides de plàstica, els tallers de Sant Jordi...

A 5è ho vam passar bé amb la Berta i el Xavier, l’excursió al Romeral amb bicicleta, les colònies, l’ actuació a final de curs, les activitats de la cooperativa...

Ara ho he recordat tot i no podré marxar tan fàcilment com hi vaig entrar per 1r cop.


1 comentarios:

El Bloguero :)
Diu ...

Esta molt b el TorreVicens