03 de març 2017

Les meves primeres colònies

Hola, avui explicaré els 3 dies de les Colònies. El primer dia ens vam alçar a les 6:30 per poder marxar a les 7:30 cap a Olot. Mentrestant, durant el viatge, vam mirar la pel·lícula Chicken Run , va ser una mica avorrida per a mi. Quan vam arribar a Castellfollit de la Roca, on amb les monitores Neus i Sussana que estàvem damunt de 2 colades de lava, impressionantment i a més a més, vora un precipici. (en realitat l’última cosa que he mencionat ens la van dir els professors dies abans d’anar de Colònies.) Després per fi vam anar a l’alberg, a deixar les motxilles i vam anar per Olot a fer la descoberta d’Olot, al meu grup hi havia el Raül, el Jordi F, La Carla P, L’Alba i jo. Després vam tornar a l’alberg i finalment les habitacions estaven llestes. Amb la meva habitació hi havia l’Alba, la Marta, la Carla, la Carla P i jo, es clar. Jo i la Carla S anàvem a la llitera del fondo, jo a baix i ella a dalt. La Carla P i la Laia a la llitera de l’esquerra, la Laia a dalt i la Carla P a baix. I finalment la Alba i la Marta. L’Alba a dalt i la Marta a baix.
 Més tard vam fer els Jocs de tarda, vam jugar als submarins, el mocador cooperatiu, la muralla, el joc de cadires,etc. Vam anar a les habitacions a agafar la llanterna i l’abric pel joc de nit. El sopar estava boníssim, jo vaig menjar 2 sopes, 2 iogurts i 1 llesca de pa. Ens van contar la historia de la Torre Malagrida i vam jugar al joc. Tractava de buscar a l’assassí i l’arma, i al final el culpable va ser la Sr. Magdalena (o com nosaltres la vam anomenar Mary Poppins) amb el verí. El segon dia ens vam haver d’alçar a les 7:30, vam esmorzar, vam anar una mica a la sala de jocs i vam anar fins al pàrquing St.Margarida i vam anar fins al centre d’informació a veure fotos del cràter del Croscat per què no s’hi podia accedir. Després vam anar al carter del St.Margarida. A dintre hi havia un ermita i tot! Després vam anar a Can xel. De primer hi havia ou arrebossat amb tomata. Ecs! De segon Vedella i de postres gelat de Xocolata i Vainilla. Molt més tard vam anar a la Fageda del Jordà i cinc minuts més tard ens van deixar llançar-nos fulles a tots, va ser molt divertit. Més tard vam anar a l’alberg, vam sopar i discoteca! Vam ballar nenes al màxim tota l’estona (i l’Alba va ballar salsa amb el Xavier) fins a les 22:30 i no a les 23:00 perquè molta gent es trobava malament. El tercer dia, te una història que ara explicaré: Jo hem vaig despertar quan la Berta deia als de les altres habitacions. Bon dia! I després de que la Berta vingués a la nostra habitació, va vindre el Xavier i els hi va fer fotos a les altres mentre dormien. Ji! Ji! Després d’esmorzar, vam anar a la fàbrica de iogurts de la Fageda, on després de acabar la visita ens van donar un iogurt. Nyam! Vam dinar i vam tornar a casa. M’ho vaig passar bomba. PD: Quasi me’n oblido de dir que en Jan no podia obrir la maleta, aquí teniu un dibuix. Aquestes primeres colònies m’ho he passat molt bé!


0 comentarios: