10 de març 2017

De l'escola a l'institut

Fa pocs dies vaig anar junt amb els meus i futurs companys a visitar al Torre Vicens.  Jo ja feia 6è i d’aquí uns mesos faré un gran canvi:  marxaré de l’escola  i aniré a l’institut, que suposa un gran canvi per a mi.  Aquesta visita, realment m’ha fet reflexionar molt, del canvi que hauré de fer l’any vinent.

Aquesta escola em porta molts records, hi he estat 9 anys i per una part no vull marxar i, per una altra, vull conèixer nous amics. A mi em sembla que fos ahir, quan vaig començar l’escola. A P-3 vaig tenir la Maria, que era molt simpàtica. A P-4 i a P-5, ens va tocar l’Anna Amorós. A 1r i 2n, l’Ester. A 3ri a 4t, vam començar a treballar bastant i els exàmens eren més difícils, però fèiem molts experiments amb la Tresina, la meva tieta. I per acabar, a 5è i a 6è, amb la Berta, el Xavier i l’Anna he après moltes coses que em serviran de molt al Torre Vicens.  


El Torre Vicens me l'imagino que serà un lloc amb molts alumnes simpàtics i uns mestres acollidors. Però també sé que tot serà molt més difícil !Serà una nova etapa de la meva vida: coneixeré nous amics, aprendré noves coses i interesants i tindré bastantes sorpreses.


Passi el que passi mai oblidaré aquesta escola i aquests bons amics que tinc.

0 comentarios: