10 de març 2017

Hola, ara el explicaré el que em penso del Torre Vicens i més coses. A  mi em fa il·lusió anar-hi al Torre Vicens perquè allà podré fer més amics,tornar a veure als amics que eren més grans que jo. El Torre Vicens és molt gran i segurament els primers dies ens perdrem una mica pel Torre Vicens. Ens haurem d’acostumar. Podrem fer assignatures que no haurem fet, com Educació Física professional, química, un gimnàs i més coses. L’hora del pati molarà més perquè hi ha una sala on podràs fer deures i més coses. Però deixarem a un company molt divertit el J.LL. però continuarà se’n amic nostre.  Deixarem alguns records com quan a 3r li vaig preguntar a la Tresa que volia dir amorrar i em va “fotre” contra la taula. O com a quart ens vam trobar la millor professora que era la Teresina. O a cinquè que era el curs més difícil i em costava fer els deures. “JAJAJAJAJA”. O  a sisè que ja feia tots els deures i ja molava més i ens vam acostumar amb la Berta. Tots aquets records no els oblidaré mai. Al Torre Vicens quan hi vam anar tot el  que ens van explicar em va agradar molt el que ens van dir. Segurament ens divertirem molt.

0 comentarios: