03 de març 2017

COLONIES

COLÒNIES
· El dia 20 de febrer, vam marxar cap a la Garrotxa, de colònies. A mig camí, vam parar a on benzinera a esmorzar. Després vam parlar amb la Carla de si els monitors o monitores serien guapos/guapes, després li vaig fer un massatge a la Carla (movent la cadira de l’autobús) i vam arribar a Castellfollit de la Roca on ens van explicar lo dels volcans i que Castellfollit estava entre dos colades de lava. Vam dinar i després vam anar l’alberg, era preciós, era un palau. Vam fer un joc d’ anar per Olot i contestar preguntes, de llocs importants, com per exemple la església. Després vam anar a la casa a instal·lar-nos i vam anar a jugar amb l’Eli i “l’Elio” (hem va agradar com parlaven deien per exemple: collonut i mecagon l’ou) i vam anar a jugar el joc de nit, però era de por... ens van explicar que feia 200 anys allí van assassinar una persona i teníem que descobrir qui. Quant vam acabar van descobrir que era la senyora magdalena però “conque” s’assemblava a la Marypoppins li dèiem Srta.Pompis i a la nit no paraven de dir coses de la Srta.Pompis i bacil·lar-nos.
El segon dia al matí vam anar als volcans “Croscat i Sta.Margarida” i vam pujar el Sta.Margarida i hi havia molt desnivell (molta pujada) al arribar a dalt es tenia de baixar a baix del crater i jo el vaig baixar corrent sol i al mig del crater i vaig anar a veure com era per dins i vam marxar a dinar. Quant vam arribar al restaurant de dos forquilles ens vam rentar les mans i ens vam posar a dinar i vam menjar bombes i vedella... tot boníssim. Després vam anar a visitar la Fageda d’en Jordà i cap a l’alberg a dutxar-nos i vestir-nos i vam tenir petits problemes, vam anar  a fer la disco a sopar i a seguir fent la disco, i vam anar a dormir.
 El últim dia vam ajudar a les nenes a recollir l’habitació jo i el Farran. Després vam anar a la Fageda a una granja i ens van explicar el funcionament i vam marxar.