10 de març 2017

De l'escola a l'institut

Hola, avui us explicaré com crec que serà la meva experiència de passar de l’escola a l’institut. Jo tinc moltes ganes d’anar a l’institut Torre Vicens de Lleida, perquè amb la visita i els tallers que vam fer el dia 28 de Febrer, em va sorprendre. Perquè les meves primeres expectatives eren que tot seria de totxo, sense  decoracions, en resum, que no seria tan alegre, animat i bonic. Però en realitatl’institut era enorme, hi havia un munt de decoracions fetes pels alumnes i ens van ensenyar la biblioteca, la sala de música, la àrea de dibuix, etc. Tots les sales estaven molt decorades i eren molt boniques, sobretot la sala de música i la biblioteca. Allà al Torre Vicens vam fer dos tallers. El Kahoot: Com seria la teva classe perfecta i la recerca del tresor d’en Quim i la Mica. I també ens van explicar que els primers dies tindríem un tutor de 3r D’ESO. I ara  tinc moltes ganes d’anar-hi. Però hem fa tristesa abandonar l’escola a la qual he passat 9 anys. Sempre tindre molts records, com el pollet que teníem a P3 i P4 que es deia Doraemon. També trobaré a faltar als meus professors. Com la   Maria a P3, la Josefa a P4 i P5, L’Esther a 1r i 2n, la Tresina a 3r i 4t i L’Anna, el Xavier, i la Berta a 5èi 6è. Encara que allà al Torre Vicens tindré molts bons professors que m’ensenyaran moltes coses noves. Al Torre Vicens faré molts nous amics i estaré amb molts companys i al Torre Vicens tot canviarà. Tot serà molt diferent. A la meva classe potser hi haurà un munt de nens i nenes.  El pati durarà menys, tindrem més classes, noves assignatures, com Química, Tecnologia, Biologia, etc. Tindrem un tutor els primers dies per un programa que es diu Tutors Entre Iguals. (TEI). A més a més allà hi ha un munt de normes, i no com aquí a l’escola com per exemple: No es pot córrer pels passadissos, no es pot portar mòbil, no es pot escoltar música, etc. O sigui que allà tot serà més estricte. I si incompleixes alguna norma o tens mal comportament et posen parte. Parte blanc, groc o vermell. Però a pesar de totes les coses dolentes que hi ha tinc moltes ganes d’anar-hi! I això és tot, espero que us hagi agradat.


0 comentarios: