10 de març 2017

de cole al institut

Aquest any,  és l’últim any que estic en l’escola, jo no estat tots aquests anys en aquesta escola, perquè primer vaig anar a Gaspar de Portolà, que és una escola de Balaguer, (segurament esteu pensant… si vius a Albesa? Per que no vas a l'escola de Albesa? Doncs perquè el meu germà estudiava en aquell col·legi i era perquè acabéssim el cicle en una escola), en aquella escola tinc bastants records d'infància. A primer vaig anar ja a l'escola que estic ara, l'escola l'Àlber, encara me'n recordo que abans d'entrar per la porta tenia una mica de por per si no feia amics, però vaig entrar alegre i vaig començar a saludar-me amb els companys i ja ens vam fer amics, alguns em sonaven la seva cara perquè a la guarderia l’havíem fet junts, però d'altres no s'havia res. Van anant passant els anys i cada vegada em vaig anar fent més amics de tothom i sen tots una pinya, inclús que a vegades que ens enfadéssim amb algun que altre. També me'n recordo de l'Esther que era una professora molt bona i amable.

A tercer i a quart vam tenir a la Tresina, que era la millor i ens estimava molt, sempre treballàvem molt i fèiem més matèria que del que tocava. I a 5è i 6è tenim al Xavier i a la Berta que també són bons professors encara que a vegades ens renyin. Ara almenys jo mels estimo molt i al meu cor sempre hi haurà lloc per tots igualment que sigui gran o petit sempre hi seran.
El institut crec que serà

una nova experiència, i segurament crec que em perdré el primer dia, també espero fer nous amics, però mai deixaré de banda als meus amics de l’escola.

0 comentarios: