10 de març 2017

De l'escola a l'institut

Quan vam anar  a visitar elTorre Vicens, tot allò em va semblar molt gran i quan ho vaig veure ja vaig saber que allà em perdria, però ja aniria acostumant-me... Passar de l’escola a l’institut és un  gran canvi, perquè aquí fa molts anys que  ha hi estat i en aquesta escola sempre i recordaré moltes coses importants, divertides, aventures...  que m’han passat. Jo aniré a l’institut Torre Vicens igual que tots els de la meva classe, menys el Jordi Llobera que va la Claver, però no passa res perquè ens continuarem veient, igual que als altres.

Algunes mestres que vaig tindre són aquestes : La Josefa i moltes mestres que es deien Anna que les vaig tindre a infantil, l’Ester que la vaig tindre a 1r i a 2n, la Teresina i la Tresa que les vaig tindre a 3r i 4t, la Berta, el Xavier i l’Anna Arderiuque les vaig tindre a 5è i ara a 6è, i el Josep Manel que el e tingut casi sempre, també recordaré molts bons records amb els meus amics. Tinc ganes de quedar-me aquí perquè trobaré molt a faltar tota aquesta escola, però també d’anar a l’institut perquè encara que tot serà molt més difícil,  per altra banda també coneixeré  a molta gent i faré nous amics, però això si no em separaré dels amics de classe, també en tinc ganes per aprendre coses noves, fer altres excursions, experiments, en general  fer noves experiències. He disfrutat molt aquests anys a l’escola, però ara hem d’anar el Torre Vicens, i gaudir de les noves coses que ens donarà questa nova experiència.

0 comentarios: