10 de març 2017

DE L'ESCOLA A L'INSTITUT

El meu primer dia d’escola em va agradar molt perque va néixer el meu germà petit i vaig conèixer nous companys i noves professores. La meva primera professora va ser la Maria i també vam tenir un company una mica especial a la classe, era un gall anomenat “Doraemon” i els ous eren de la granja de la meva mare i va néixer a l’escola. A P4 i a P5 vaig tenir l’Anna Amorós.  vaig canviar de cicle, a 1r i a 2n vaig tenir l’Esther i va arribar una nena nova que es deia Carla, en aquells temps em queia malament peró que ara som molt bons amics i a cicle mitjà la meva “superprofe”, la Teresina. Al meu últim cicle, és a dir, cicle superior, tinc la Berta i el Xavier. Els canvis segurament seran molt radicals perquè a l’institut serem petits i tindre de ser més independents i tornarem a ser els petits i potser tindrem sort i no ens separaran als companys d’escola.
Però ni que marxarà el meu cosí al Claver jo sempre serè el seu amic i cosí. ADÈU ESCOLA.
                              I LOVE YOU LLOBERA!!!!!
 

 


0 comentarios: