03 de març 2017

colònies

El diumenge dia 19 jo vaig començar a preparar la motxilla per anar de colònies. Vaig preparar la roba amb bosses, també el necesser (xampú, desodorant, etc.), etc. L’endemà em vaig aixecar a les 7h del matí, per canviar-me i esmorzar una mica. Em vaig acomiadar de tots i em vaig posar la motxilla (que em pesava molt) i cap l’autobús, que em vaig trobar al Farran corrent igual que jo cap al autobús. Ens esperaven 3h de trajecte, jo anava amb la Marta de parella a l’autobús. Anava al cantó de la finestra, al meu davant i era l’Alba i la Laia i al meu darrere el Toni i la Carla.S. L’autocar ens vàrem posar una pel·lícula ”Evasión en la Granja”, també vaig tenir unes converses molt penoses amb el Toni, si el monitors serien guapos, etc. Vaig observar el paisatge que era molt bonic, i ens vam posar a cantar una cançó:    





Rectángulo redondeado: TU ERES MI NIÑA,
PRINCESA DE MI CUENTO.
HAY MAMI DAME UN BESO,
QUE ME LLEVA AL UNIVERSO.
TE ARE L’AMOR MUI LENTO,
ESTO SE ARA ETERNO.
AMAR SIN ARGUMENTO,
CONMIGO NO ABRA DOLOR.
Després vam para una estona en una gasolinera per esmorzar y anar a fer “pipis” i ja vam tornar a reprendre el camí. I ja vam arribar a la Garrotxa, el primer lloc on vàrem anar va ser Castellfollit de la Roca, allí ens vam trobar amb la Neus i la Susanna i que es varen  presentar, elles serien les nostres monitores, que a primera vista semblaven simpàtiques (i no anava mal encaminada), el primer ens van ensenyar el que fa un volcà quan explota i com es formava, amb una mena de polsim que era per fer un experiment. Després ens van portar cap un mirador que per la seva vora fa uns quants anys posaven els rius però amb lava, que estaven solidificats, però ara tornà a passar el riu Fluvià i el Toronell. Des de aquell indret les vistes eren espectaculars. Però vam fer una mica de feina i ens va explicar el que va succeir amb anoracs. Després vam baixar cap als rius i era preciós, vam posar per damunt de dos ponts i l’aigua era molt cristal·lina!! I ja era la hora de dinar, vam anar al lloc on s’avien presentat la Neus i la Susanna, jo vaig menjar un entrepà de fuet que estava molt bo, i vam jugar una estona al parc de la vora.
Després vam anar a descobrir Olot mentre que alhora fèiem un joc. Anava amb l’Alba, el Farran, la Mar i elRaül, i amb l’Alba ens vam inventar una història del “Josep” i el Farran se la va creure. Quan vam finalitzar eljoc vàrem anar cap l’Alberg  i vam fer uns jocs amb l’Eli e l’Elio, per exemple els submarins que anava amb la Marta, l’Alba i la Laia, després al muro que era col·lectiu que tots en ajudàvem que teníem de passar de un lloc al altre sense tocar la corda  i un que era de cridar que anava amb el Toni, el Farran i les sis nenes i amb els mateixos grups vam fer un joc de confiança. Ja vam anar a sopar pensava que no m’agradaria però al final estava molt bo, i el moment que estàvem esperant les habitacions, nosaltres érem al  pis de dalt . Quan vam entrar a l’habitació feia una mica de por, nosaltres ens imaginàvem algo millor, però vam tindre la idea de decorar i posar-hi colònia. I ens vam posar a “dormir”.
El segon dia ens vam aixecar aviat per anar a veure dos volcans, el primer era el Croscat que li faltava un tros per culpa del humans que el van explotar. I el Santa Margarita que tenia una pujada enorme, és un volcà que al mig hi ha una ermita. Vam tindre un temps per jugar en aquell cràter i va averi gent que va començar a fer la croqueta. Desprès va anar a dinar a Can Xel, de primer hi avia un ou arebosat, de segon carn que era molt bona em vaig menjar quatre vegades i per últim un delat de xocolata i vainilla. Mentre que esperàvem l’autobús que vingues jo em vaig agitar en un banc ( tenia son), ja quan va vindre l’autocar vam anar a la Fageda d’en Jordà i ens  va explicarque es un bosc damunt de pedra volcànica, i vàrem fer  una ruta  i l’últim vam fer una llita de fulles. Una vegada ja a l’Alberg ens vam anar a la dutxa, representa que sol teníem20mn. I pot ser vam estar una hora. Després a l’habitació ens vam canviar per la disco i el Toni ens va deixar el assecador per eixugar-nos el  cabell. Un cop sopat vam començar  la disco, vam ballar molt, ens ho vam passar molt bé, peró sol va durar fins a les 10’30h i ens vam anar al llit però ens vam anar a dormir a les 12’15h.

L’últim dia ens vam aixecar aviat i sort del Toni i el Farran que ens van ajudar a plegar el sac de dormir i teníem sol 15mn. Per esmorzar, va ser tot una aventura. L’últim que vam fer va ser anar a la cooperativa que la tercera part dels treballadors son amb certificat, en general va ser molt xulo, vam anar a dinar a l’Alberg i ja cap Albesa. A sigut les meves millors colònies de la meva visa i mai les oblidaré. 




0 comentarios: