06 de març 2017

COLONIES

Aquestes colònies són les ultimes que hem fe tots amb l’escola, han estat molt divertides, tot i que el viatge ha sigut molt llarg.
El primer dia a l’autocar ens avorríem molt tot i que després ens van ficar una pel·lícula bastant entretinguda per passar el temps més ràpid. Quan vam arribar ens van rebre dues monitores una es deia Neus i l’altra Susana, i ens van explicar com erupciona un volca. Va passar el temps i vam anar a desfer les maletes a l’Alberg. Però quan vaig voler obrir la maleta, no podia!!! Ficava la contrasenya i no es podia obrir la maleta!!!   Vaig crida als professors i l’Anna a l’hora de sopar la va poder obrir.
El segon dia vam anar a dos volcans, un era el crostat que tenia un tall gegant, i un altre que vam entrar a dins del crater i es deia Santa Margarida i a dins i havia una ermita. A l’hora de dinar vam anar a un restaurant de dos estrelles mixtilini que es deia Can Xell feien el menjar molt bo!!! De primer vam menjar bombes era boníssim, de segon vam menjar vedella i de tercer un gelat de nata i xocolata.
El tercer i últim dia vam tastar els iogurts de la fageda, eren boníssims! També ens van ensenyar la seva granja, tractaven molt bé les vaques. Ens van explicar que allí i treballava molta gent amb discapacitats. Quan vam tornar a l’Alberg ens van fer un dinar molt bo, el que més em va agradar va ser el fideua, tot i que el demés estava molt bo. Quan vam acabar de dinar ho vam recollir tot i vam marxar cap Albesa.
Aquestes colònies han sigut molt divertides i una mica cansades de tant caminar però tot i així m’he ho he passat molt bé!