03 de març 2017

Colònies

Hola, avui us explicaré com m’ho he passat a les colònies. El primer dia en vaig haver de llevar ben d’hora, exactament a les 6:45 per així arribar a les 7:30 a la parada de l’autobús. Seguidament ja estàvem dins l’autocar amb 3e, 4t i 5é. A l’autobús vam mirar una pel·lícula que es deia “Chiquen Run”, a mig camí vam parar per esmorzar i fer les nostres necessitats. Una vegada acabat vam retornar a l’autobús i vam seguir el viatge. Quan vam arribar a la casa de colònies a primera vista semblava una casa encantada, després de flipar una mica vam jugar a uns quants jocs amb l’Eli i l’Elio. 
A continuació vam anar a dinar, després de dinar vam fer un joc que es tractava en arnar pels  llocs mes importants d’Olot i apuntar les característiques. Al grup tenia a la Laia, a la Marta i a la Carla S., ens o va passar molt be jugant, també ens vam trobar amb la Tieta Ines. Quan vam acabar de fer el joc vam tornar cap a l’Alberg, després de sopar vam fer un joc de nit, que era de “por”. Al meu grup hi havia el Marc, la Laia, el Genís i amb el Pau. També contant als nens petits. El joc consistia en endevinar a qui van matar i ha on. No va guanyar ningú. Vam anar a dormir, però els meus companys no em van deixar dormir
Dia 2
Pel matí vam anar a esmorzar, jo em vaig fer una torrada amb melmelada, després vam anar als volcans, el Santa Margarida i el Croscat, va ser molt bonic, el Croscat estava una part treta, el seu amo va pensar amb arrancar-li “treure-li” una mica de roca hi ho va fer. Després vam anar a dinar a un restaurant in vam menjar de primer un ou amb carn sofregit i una carn de vedella. Estava molt bona. A la tarda vam anar a la fageda d’en Jordà. Va ser molt bonic el paisatge. Quan vam acabar vam tornar a l’Alberg a sopar, després de sopar vam fer discoteca, jo estava mirant com tots els meus companys es divertien i cantaven fins acabar sense veu i jo el lavabo vomitant, va ser una mica dur no anar a la discoteca però ja o vaig superar. I tot seguit vam anar a dormir.

Dia 3
Pel matí vam esmorzar  i vam anar a la cooperativa on nos van ensenyar les vaques i ens van deixar provar un iogurt. I finalment vam anar cap a casa.


M’han agradat bastant aquestes colònies.