06 de març 2017

COLÒNIES

El Diumenge 19 a la tarda, estava molt nerviosa perquè el dilluns aniríem a Olot ( La Garrotxa. ) Preparava la motxilla i revisava que no em deixes res. Per fi va arribar el dia. El Dilluns 20, em vaig aixecar molt aviat, i quasi no vaig esmorzar. A les 7: 30 vam marxar, la meva parella era l’Alba i a l’autocar, anàvem parlant totes les nenes. Després d’un ratet vam parar a esmorzar. Quan vam arribar, vam anar a Castell Follit de la Roca. Aquell lloc era preciós, ens van explicar moltes coses sobre els volcans i vam anar a un mirador. Vam anar a dinar en un parc i ens ho vam passar molt bé, vam emplenar les cantimplores i vam seguir, després vam anar a l’Alberg  a deixar les motxilles i vam fer un joc per a descobrir  Olot. Vam fer grups, i jo, anava tota l’estoa amb la Marta i el Llobera, i va ser molt divertit. Olot es una ciutat molt bonica.



Vam arribar a l‘Alberg i vam berenar, després vam fer uns jocs molt divertits amb l’Eli i l’Elio. Llavors vam anar a sopar i a les habitacions. Una estona després vam anar cap al jardí de l’Alberg. Allí ens van explicar una història de por. Vam fer grups, i jo anava una altra vegada amb el Llobera. Aquell joc, era molt distret i de misteri, ens ho vam passar pipa. Quan vam anar a les habitacions com que feien una mica de por, s’hem va acudir  de decorar-la, totes nosaltres vam acolorir l’habitació i ja no feia tanta por. Ens vam posar el pijama i ens vam rentar les dents. Em sembla, que va ser l’habitació que més vegades van venir els mestres per a dir que féssim silenci de totes les que hi havia.
Nosaltres no podíem parar de riure i parlar aquella nit.
El segon dia, la Berta ens va despertar a les nenes de 6é, ens va dir que ens vestíssim i ens preparéssim ràpid perquè ens cansaríem molt. Vam baixar a esmorzar. Vam anar als volcans, i sense voler, la Marta em va trencar la cremallera de la motxilla i vaig haver d’anar amb la motxilla trencada tota l’estona. Els volcans eren molt bonics i eren plens de naturalesa, vam entrar dins d’un cràter d’un volca. En el mig del cràter hi havia una ermita, llavors vaig fer la croqueta. Després vam anar a dinar en un restaurant Can Xel, i el menjar estava molt bo.
Vam anar a el bosc de la fageda i era una aventura tot allò. Vam disfrutar molt, ens van fer abraçar un arbre, vam fer guerra de fulles etc...
Llavors, vam anar a l’Alberg i vam berenar, després ens vam dutxar, després de dutxar-nos ens ho vam passar molt bé. L’Alba em va fer dues trenes molt boniques però ens va costar bastant. Ens vam posar ben guapes i vam anar cap baix, com que som tant lentes ens vam quedar soles i vam haver de córrer cap baix.
Després d’alguns problemetes, vam anar a sopar. Estàvem esperant amb molta il·lusió que comences la discoteca. El Llobera no es trobava molt bé i va vomitar. Una estona després es trobava molt millor. Després va començar la disco, les nenes ho vam donar tot ballant. Però ens vam cansar, com que ens vam anar a dormir molt aviat , els mestres ens vam deixar parlar a l’habitació. I a l’habitació, no podíem parar de riure, en ho vam passar genial.

El tercer dia, ja era l’últim dia que estàvem a Olot, i havíem que fer les motxilles, el Farran i el Toni ens van fer un gran favor, ens van ajudar a fer la motxilla. Després vam baixar a esmorzar. Vam anar a la cooperativa la fageda i era molt divertit i ens van explicar moltes coses sobre com cuidaven a les vaques, com feien els iogurts. Després vam menjar iogurt ( jo un flam .)  Vam veure vaques molt petites i a totes les vaques les cuiden molt bé. Els hi fan massatges, els hi posen música clàssica i a l’estiu els hi posen aire condicionat.  Era molt bonic i molt especial perquè també hi treballen persones discapacitades . Ens ho vam passar molt bé i era tot molt emocionant. Després vam anar a dinar  i vam arribar a Albesa. Aquestes colònies han sigut molt especial i boniques, sempre les recordaré.



0 comentarios: