03 de març 2017

COLONIES

El Dilluns 20 era el primer dia de colònies!
I hauríem de  arribar a l’entrada de l’escola a les 7:30.
Quan em vaig alçar vaig revisar per bé última vegada la motxilla i vaig anar a l’entrada de l’escola on gaire bé tothom. Ja era l’hora de pujar a l’autocar i tothom de 3r, 4t, 5è i 6è tenia moltes ganes d’arribar a Olot. Per arribar a Olot hauríem de viatjar unes 3 hores amb autocar però vam fer una parada per a esmorzar. Després vam tornar a pujar a l’autocar i vam anar al Castellfollit de la roca, es un poble damunt, allà ens van explicar dos monitores, la Neus i la Susana moltes coses sobre aquell poble. Després vam anar a dinar a un parc molt bonic. Quan vam acabar de dinar vam anar a visitar el poble d’Olot, allà hi havien coses impressionants, per exemple  en un carrer hi havien penxats  un munt de paraigües de diferents colors.  Per anar a visitar Olot vam fer grups per apuntar les coses que anàvem en veien en foli, el meu grup era jo, el Jordi.F, la Carla.P, el Raül i la Mar. Quan vam acabar de visitar el poble, per fi vam anar a la casa de colònies! Però encara no podíem entrar dins perquè primer vam berenar fer uns jocs al jardí, uns jocs molt divertits. La casa de colònies es veia per fora una casa luxosa, Antigua, elegant i rústica com algunes cases que vam veure per Olot. Quan per fi vam veure la casa per dins em vaig sorprendre una mica per què en segons quin lloc miraves feia por.  Les habitacions que ens van tocar a jo i les meves amigues eren una mica “soses”  i vam decidir decorar-ho al nostre estil, i quan vam acabar ja es veia més confortable. I vam decidir on dormiríem, jo dormiria a la llitera de dalt i al davall la Marta, la Laia damunt de la Carla.P i la Carla.S damunt de la Mar. Després d’instal·lar-nos vam anar a sopar sopa, mandonguilles i un iogurt. Quan vam acabar va, anar a fer un joc de por per la nit entre tots els cursos, però abans ens van contar la història del joc. Quan vam començar la veritat era molt confús i jo estava molt cansada. Quan vam acabar el joc vam anar  a rentar-nos les dents i a dormir però abans jo i les noies vam parlar una estona i després ens vam adormir.

L’un dema va ser un dia molt mogut, al matí vam anar corrents a esmorzar, després ens va recollir l’autocar i vam anar caminat per arribar a un volcà on van  treure una part del volcà i per que no triguessin tot el volcà la gent d’Olot va protestar i es va fer tot allò conserva natural per que no passes més. Després vam anar dins del crater del volcà i vam tindre una estona lliure on vam divertir-nos molt fent croquetes, jugant... I vam anar a dinar en un restaurant que es deia cal Xel, era un restaurant bastant grani ample, allà vam dinar una bomba, carn amb patates fregides i un gelat tot estava boníssim. Després de dinar vam anar en un parc que estava al dant del restaurant  i ens van donar una estona lliure.  Després ens va recollir l’autocar i vam anar a la fageda d’enjordà , era el bosc més bonic que havia vist mai, aquell bosc es una conserva natural i estava molt ben protegit, allà ens van explicar informació del bosc i va haver un moment que tothom vam abraçar un arbre per contactar amb la natura. Em va agradar molt aquell lloc. Quan ens vam donar conte ja era l’hora d’anar-nos-en i vam anar a berenar a la casa de colònies una coca boníssima. I vam anar a preparar-nos per anar a la discoteca que faríem. Ens vam dutxar, ens vam vestir, i ens vam pentinar jo li vaig fer un pentinat a la Laia i vam baixar. Vam sopar i quant vam acabar tots va començar a sonar la música de la discoteca i vam començar a ballar i cantar, fins i tot jo vaig ballar amb el Xavier un ball de salsa. I vam anar a dormir esgotats. L’un dema al matí era l’últim dia jo no volia anar-mén d’Olot ni de casa de colònies que feia un mica de por. Bueno vam fer les motxilles nostres motxilles i com sempre jo i les noies eren les últimes llavors van vindre el Toni i el Jordi.F i ens van ajudar i vam acabar a temps per anar a esmorzar per última vegada. Després vam anar a una parada d’autocar i vam agafar l’autocar per anar a una fabrica de iogurts, a visitar les vaques. Allà ens van explicar un noi amb una arracada moltes curiositats de les vaques, per exemple que els i posen música clàssica per a relaxar-les també una màquina els i fa massatges... Vam anar a veure bidons i a mi i a molta gent ens van posar plens de llepades. I per últim ens van ensenyar un video molt bonic de la història d’aquella fàbrica. Després ens van donar un flam. Després vam tindre una estona lliure i vam jugar una estona. Llabors ens va recollir l’autocar i vam anar a dinar a la casa de colònies. Després de dinar vam pujar a l’autocar i vam anar a cap a Albesa sense para i de mentres tant vam veure la pel·lícula “Noche en el Museo” I vam arribar a Albesa. Aquestes han set les colònies de 3r, 4t, 5è i 6è.





0 comentarios: