10 de març 2017

Hola, avui us diré les ganes que tinc d’anar al institut. La meva opinió és que m’agradaria que els professors que he tingut al llarg de aquests anys vinguessin amb nosaltres i que tots els meus companys també, perquè en molt temps que he sigut en aquesta escola pues ara hem vull quedar aquí però segur que allí també tindré bons professors i amics nous. Quan nosaltres hem anat allí a visitar l’institut, ens han ensenyat les classes i les instal·lacions, i quan ens han ensenyat la classe de plàstica hi havia alguns alumnes que l’any passat feien 6è. També ens van dir que estan fent una classe perfecta i ens van dir que faríem una activitat l’ordenador sobre com voldríem que sigui aquella classe. També ens van ensenyar la biblioteca i ens van dir que si un dia arribem tard a classe no ens deixaran entrar i tindríem que anar allí. Després ens van ensenyar també l’aula de musica. A nosaltres no sé perquè no ens van deixar sortir al pati i això em va enfadar una mica, però mentre ens ensenyaven tot se’m va oblidar. També ens van explicar que allí quan arribem ens ficaran un tutor i aquell tutor serà de 3r d’ESO. També recordaré les professores que vaig tindre (a P3 la Maria, a P4 la Josefa, a P5 també una Anna) després va vindre cicle inicial (a 1r vam tindre l’Ester i a 2n també a l’Ester)després vam començar cicle mitja i aquí és quan em va agradar més l'escola,(a 3r i a 4t vam tindre a la Teresina i a la Tresa) i per finalitzar el cicle que estic ara mateix cicle superior (aquests 2 anys vam tindre de tutors a la Berta i al Xavier i ens ho vam passar molt bé amb ells. Bueno pues aquí acabo la redacció, estic molt entusiasmat en anar l’institut, a aprendre coses noves, fer nous amics...Però no tots anirem al  institut Torre Vicens, menys el Jordi Llobera, però “sempre et portaré a la patata”
 




0 comentarios: