25 de maig 2012

Un dia a la muntanya

El dia vint de maig d’aquest any vaig anar amb el Grup Excursionista d’Albesa a pujar una muntanya dalt de tot es veia una muralla anomenada: “muralla xina”.

Aquest paisatge era preciós, es veia una muralla de roques i al mig hi havia un castell.


Ens van explicar que per enmig d’allí , de les roques hi passaven les canoes i tota l’aigua.
La meva sensació va ser meravellosa, tenia al davant unes vistes meravelloses. Es veia la muralla però al seu costat es veien les muntanyes altíssimes.



Jo ho recomanaria perquè el paisatge de tot arreu és molt bonic, fas esport, i el millor és que quan has arribat a dalt de tot, val molt la pena perquè té unes vistes espectaculars i molt boniques.
A part, a baix d’aquesta muntanya hi ha un poble abandonat que es diu: Finestres, i el pots anar a veure.
Jo m’ho vaig passar molt bé, però a part d’aquests paisatges tan bonics pels camins hi havia trossos de bosc i un paisatge d’un pantà a baix de la muntanya molt bonics.


Ho recomano a tothom perquè es una experiència molt bonica i a part fas molt esport.

0 comentarios: