18 de maig 2012

Excursió a Aigüestortes

El que us explicaré avui es una excursió que vaig fer amb la meva família i uns amics. Vam anar a pujar la muntanya del Peguera, al Parc Nacional d’Aigüestortes.

Un dissabte, després de dinar, vam agafar el cotxe i vam marxar. Quan vam arribar al càmping ja era de nit, així que vam muntar la tenda, ens vam menjar el sopar que ja portàvem fet de casa, i a dormir!

L’endemà ens vam despertar molt aviat, i vam anar amb cotxe fins a un pàrquing, allí vam pujar al telefèric, que ens va pujar un tros de muntanya. Un cop allí vam començar a caminar, des del començament ja hi havia un llac. Al cap de molta estona de caminar ens en vam trobar un altre, i després tres o quatre més. També, quan ja quasi érem al cim, en vam trobar un que estava sec, on hi vam trobar una miqueta de neu, i això que era estiu!
Després, en comptes de pujar vam baixar una mica, però molt poquet, fins que vam trobar un altre llac, i vam parar a dinar, que bé que s’hi estava allí!
Després de dinar, i de molta estona de caminar estàvem esperant el telefèric perquè ens tornès a baix.
Quan vam arribar al càmping vam anar a fer un gelat al bar que hi havia, llavors vam plegar la tenda, i cap a casa falta gent!

Aquesta excursió m’ha agradat moltíssim, per la vegetació pels llacs...

Espero poder-hi tornar algun dia!