11 de maig 2012

Com es per tu un bon amic o amiga?

Per mi un bon amic és com tenir un tresor. Mai t’abandonarà passi el que passi i sempre pots confiar amb ell. Un bon amic és una persona que sempre t’ajudarà. Sempre pots jugar amb ell, però en els moments difícils necessites un bon amic o amiga.

El meu pare sempre em diu: que companys en va tenir molts però d’amics dos o tres. I això és veritat, quan tens moments difícils ells hi són. Jo si no tinc amics no sé el que faria perquè per a mi són molt importants.

Des de petit que sempre he tingut amics i sempre he confiat en ells. A mesura que ens anem fent grans veiem qui són els nostres vertaders amics, amb que hi pots passar una bona estona. Els amics són un factor molt important a la vida, ells segur que pensen el mateix. Sempre he confiat amb els meus amics i ho seguiré fent i quan em necessitin allí estaré jo.

0 comentarios: