18 de maig 2012

Excursió per Sevilla

El divendres dia 20 d’Abril, vaig marxar cap a Sevilla.  Quan vam baixar de l’avió vam haver d’esperar l’autocar per anar a l’hotel.

Un cop allí, vam sortir a la nit per Benacazon (un poble de Sevilla on estava situat l’hotel). Finalment vam anar a dormir.

El dissabte vam llevar-nos aviat, vam baixar a esmorzar, hi havia una gran quantitat de menjar. A continuació vam marxar cap al centre de Sevilla.

Allí vam anar a visitar la Catedral, era molt gran i bonica. Al Museu d’història hi havia relíquies de totes les edats, aquest edifici estava als jardins de Marialuisa. També vam visitar algun bar típic d’allà.
Tot era força diferent del que tenim aquí.

Ens ho vam passar força bé encara que estàvem molt cansats. Ja acabat el dia vam tornar a l’hotel a descansar. Desprès vam sortir a sopar. Tot estava molt bo.I per acabar, a dormir.

Al matí vam baixar a esmorzar. Finalment vam anar a buscar les maletes i vam anar cap a l’aeroport. Vam pujarà l’avió i al cap d’una estona ja tornàvem a tocar el terra.