18 de maig 2012

La Primavera

Quan arriba la primavera la brisa s’omple d’olors nous. També és una estació que m’agrada perquè hi ha moltes pluges (bo per als pagesos), arriben les vacances (bo per als nens)... No tant sols a mi m’agrada la primavera, hi molta gent que li encanta; tot hi que també hi ha molta gent que l’odia per molts motius diferents.


La primavera també és l’estació dels enamorats. Fins hi tot es pot sentir l’amor en l’aire.
 A mi m’agrada més l’estiu però la primavera no em desagrada. A la primavera m’agrada fer una mica el badoc, però també he d’estudiar.




La primavera és com qualsevol altra estació però una mica més diferent; és com si diguéssim que hi ha quatre persones que són iguals i alhora també són diferents.


A mi m’agradaria que arribés l’estiu perquè, com ja he dit abans, arriben les vacances. A les vacances m’ho passo molt bé perquè, amb una amiga, fem una botigueta, vaig de viatge amb la meva família, vaig a Olot a veure a les meves cosines i als meus tiets, em banyo a les piscines (tant a les del poble com a la de casa de la meva padrina)... Tot això i molt més faig a les vacances.


Tornant al tema de la primavera, em sento tant bé interiorment com exteriorment. És una estació que hem sento tranquil·la. M’agrada la primavera i això no ho puc negar.

0 comentarios: