25 de maig 2012

Un paisatge que m’agrada

Un dels paisatges que m’agrada més són els de Boí Taüll, està situat en el Pirineu a la comarca de l’alta Ribagorça.

M’agrada molt perquè té molta vegetació, té esglésies medievals  i hi ha uns càmpings molt bonics.


Al camping que vam estar nosaltres hi havia un pont que l’havies de creuar per anar als banys. Allí s'hipot anar d'excursió per les muntanyes, pots fer bici.
Allí  encara es mes bonic a l'hivern perquè està tot blanc i quan et despertes veus la neu. Em fa sentir molt tranquil i descansat, es pot anar a fer  fotos als animals i a les plantes, és molt relaxant perquè et pots asseure davall d'un pi, anar a fer  muntanyisme, escalada, llavors t'arribes a la Vall d'Aran i pots sopar per allí.
El càmping on vam dormir estava envoltat de boscos i muntanyes. Malgrat tot em vaig fer mal a la cama i vam haver de marxar

0 comentarios: