18 de maig 2012

Excursió a la muntanya de Mont Rebei

Quan era bastant petita, devia tenir uns cinc o sis anys; la meva família, alguns nens i nenes de la meva classe i molta gent que era del Grup Excursionista d’Albesa vam anar a la muntanya de Mont Rebei.
Ara us explicaré més o menys el que recordo:


Primer vam buscar un lloc on acampar, tothom que venia amb el grup excursionista d’Albesa portava la seva tenda d’acampada amb tot el necessari.
El primer dia ens vam quedar en aquell campin g i a la nit, després de sopar, a dormir.
Al matí vam menjar galetes mb xocolata calenta; me’n recordo que va passar una cosa:




Com que a mi no m’agrada la xocolata, em vaig menjar les galetes soles, però després em van tirar la xocolata calentíssima a les cames sense voler.
Després vam anar a la muntanya, i tots els nens anàvem agafats amb una corda, uns darrere els altres; fins arribar a una cova de ratpenats.

Allí ens ho vam passar tots molt bé i vam tornar al càmping a sopar i a dormir, ja que estàvem molt canstat i al matí vam marxar cap a casa.


Va ser una excursió tant divertida que no me n’oblidaré mai.

0 comentarios: