25 de maig 2012

Un paisatge que m’agrada

Últimament he anat a veure molts paisatges, però el paisatge que m’ha captivat més es el de Camarasa, ja que hi ha vistes molt boniques. Hi ha una comporta, hi ha un pont  que es veuen molt bones vistes, també hi ha un bosc i per allà al costat fan alpinisme, que son els  que pujen muntanyes. Per a mi aquest lloc es especial perquè vaig fer el bateig aquí en aquest meravellós lloc.


Per anar en aquest lloc només si pot anar en cotxe o en autocar.
Els elements que el formen són:
El bosc, l’aigua, les roques, el llac... D’aquests elements destacaria l’aigua, el bosc i les bones vistes. Aquest lloc em fa sentir alegre, content, ja que em sento amb moltes ganes de fer coses.

Us recomano per visitar-lo perquè passareu un bon dia i hi ha bones vistes.     

0 comentarios: