25 de maig 2012

La Fageda d'en Jordà

Un dia vaig anar a Olot a visitar la Fageda d’en Jordà. Hi havia molts arbres i molts insectes com espiadimonis. No crec que es pugui comparar amb cap lloc més. Se sentien els ocells, algun animaló... S’hi arriba, generalment, amb cotxe, tot i que per dins no es pot anar amb vehicles. Per dins es pot anar amb bicicleta o a peu. És un lloc que m’hi vaig sentir tranquil·la, plena de felicitat i de pau; m’agrada justament per això.


Recomano visitar-lo perquè és un bon lloc per anar-hi amb nens, per fer fer-hi fotos, per dibuixar el paisatge. M’ha captivat molt la naturalesa, de veure’n tanta de junta i en llibertat. Jo destacaria el bon estat en què es troba , ja que hi ha arbres molt vells, alguns de molt joves...

També és un bon lloc per fer-hi un pícnic però després, tota la brossa acumulada l’hem de llençar a les escombriaires; un bosc és un paisatge no una paperera! També hem de respectar unes normes perquè sinó no quedaria bosc, ja que un agafaria flors, l’altre tallaria alguna arbre, l’altre agafaria una planta o algun animal...

En fi, que un lloc tan preciós es convertiria en una tros de terra destruït per l’home. 

0 comentarios: