25 de maig 2012

La primavera

La primavera va començar entre el 20 i 21 de Març i acabar al voltant del 21 de Juny. En aquesta estació de l’any hi ha un augment progressiu de la temperatura, les precipitacions són moderades. Hi abunda  la floració de les plantes.


Físicament em sento acalorat i molt pesat  a causa de que han pujat les temperatures. En canvi, psicològicament em sento més divertit ja que gaudeixo de més les estones de sol, més juganer, més rialler, etc. En resum és una estació  de l’any que m’agrada força perquè em permet aprofitar el dia però  li trobo un inconvenient  per poder dormir, ja que fa molta calor.
Les activitats que acostumo a fer durant la primavera son:
-Anar a refrescar-me al riu,  fer sortides amb els amics, anar a pescar. Sortir a prendre un gelat amb la família etc.

En conclusió, la primavera es una estació que em permet fer mes activitats que a l’hivern  però prefereixo moltes vegades mes l’arribada de l’estiu ja que el numero d’activitats augmenta el doble.

0 comentarios: