25 de maig 2012

Un paisatge que m'agrada

Un dia, vaig anar a una muntanya molt alta a Baqueira Beret; aquell lloc és molt especial per a mi.

Hi havia unes visites immenses i era molt tranquil. Hi havia una mica de boira i feia una mica de vent. Jo i la meva família vam pujar fins a dalt de tot, on encara tocava més vent i es veien encara millors vistes. A baix de tot, hi havia un riu, tot i que l’aigua estava molt freda i neta. En aquell lloc, si arriba pujant una costa plena de curbes. L’altura era molt alta i em feia sentir bé aquella brisa que et tocava la cara. Estava plena de roques i algunes herbes i flors.

Ho recomano perquè és un paisatge molt bonic de veure, amb unes vistes precioses  i es molt especial per a mi.



Un dia, també, vaig anar al Montsec. Vaig pujar a la muntanya i des de allí podies veure unes vistes precioses.

Aquell dia feia un sol magnífic i podies veure encara més bé les vistes. Hi havia bastantes herbes i flors per allí. Hi havien flors de tots colors; la que més em va agradar va ser una flor de color groc, molt bonica. També, aquell paisatge em va agradar molt, perquè hi havia molta tranquil·litat i sobretot per les vistes. Encara que feia sol, allí dalt i feia una miqueta de fred, perquè estàvem a molts metres de altura.

Recomano aquest lloc per la tranquil·litat i les vistes. Es molt important per a mi.

0 comentarios: