18 de maig 2012

Excursió a la muntanya

El dissabte passat vam anar a la muntanya d’excursió amb la meva mare i el David, vam anar a un càmping molt xulo on hi havia un nen que ens vam fer amics i anàvem pel bosc del costat i ens imaginàvem que érem en un bosc màgic on i havia molts essers estranys, fades, trols,dracs, dimonis, i coses així.


Anàvem al bar del costat a per xotxes i d’altres coses com gelats i coses així, l’endemà vam anar a veure esglésies i coses així que eren molt boniques, vam menjar cus cus que el va fer ma mare amb arròs i mandonguilles.


Un dels dies vam anar a un lloc on em vaig fer mal a la cama. Vam anar a un metge a que em digués  el que m'havia fet em van dir que només era una distensió i que havia d’estar dos o tres dies parat sense fer res, llavors vam haver de venir a casa i  vaig haver d'estar uns quans dies sense poder fer res i em vaig avorrir.

0 comentarios: