20 de març 2013

Excursió a Tarragona

El passat dimecres dia 13, un dia amb les temperatures baixes, vam anar a Tarragona, on vàrem estudiar els Romans. L’autobús ens havíem d’aixecar aviat. Tots estàvem impacients per veure l’arribada del transport que ens portaria cap a la ciutat de Tàrraco. A davant de l’escola, també hi havia alguns nens i nenes de l’ESO.

Vam pujar a l’autobús, ens vam asseure i ens vam posar còmodes perquè sabíem que aquest viatge duraria molt. A mesura que anàvem avançant quilòmetres, dos companys de la classe varen portar dues llibretes per apuntar els encàrrecs que havia de portar cada un per preparar la cassola ja que el dissabte següent, al nostre poble era festa i ho celebràvem així.

Quan vam arribar a Tarragona, dues noies molt simpàtiques, es van presentar, eren les nostres monitores. A continuació, ens van dir quins temes sobre els Romans tractaríem i quines serien les activitats següents. Seguidament, ens van deixar una mica de temps per esmorzar i descansar de tantes hores dins d’un autobús.

Acte seguit, vàrem anar cap a l’aqüeducte on vàrem fer totes les activitats. Ens ho vam passar molt bé! També ens van donar un dossier on hi faríem els jocs escrits. Les monitores. Per ajudar-nos a entendre com va ser la història de l’aqüeducte, van fer sortir alumnes per representar-la.

Més tard, quan vam acabar totes les activitats, vam passar per damunt de l’aqüeducte. Va ser molt emocionant!! Aquesta experiència em va agradar molt i no la penso oblidar.

Tot seguit, vam anar a dinar i després vam anar a un museu on vam fer de detectius per descobrir quin era el nostre personatge de l’antiga  Roma. Portàvem una maleta amb moltes butxaques amb pistes per esbrinar-ho. M’ho vaig passar molt bé.

Aquesta sortida em va agradar molt, sobretot quan vàrem passar per damunt de l’aqüeducte.