06 de març 2013

Cap a l' Insti


Aquest any som els més grans de l’escola però això l’any que ve canviarà perquè serem els més petits de l’insti. Jo encara recordo quan vaig arribar en aquesta escola: la senyoreta ens va dir que féssim un tren. I tots ens ficàvem en fila. La mare quan vaig arribar a casa el primer dia em va preguntar: què t’ha agradat el col·le dels grans? I jo li vaig dir que sí molt content.

En aquestes classes hem deixat moments bons i dolents com per exemple quan traiem bones notes i dolentes. Ja fa 9 anys que estem en aquesta escola i a mi m’agrada molt encara que sigui molt vella, els profes també ens ensenyen molt bé.

Quan marxes de l’escola del poble t’has d’acostumar a nous horaris, haver-te de desplaçar amb autobús a d’institut, haver-se d’aixecar més aviat, conèixer a gent nova, tenir més amics, acostumar-se a nous professors.

També al l’insti farem altres assignatures com el francès, física, química... que seran difícils.

En fi, ens espera un canvi important per nosaltres que esperem amb impaciència i amb nerviosisme.

0 comentarios: