06 de març 2013

De l'escola a l'institut


Des que era petita, que vinc en aquesta escola. En ella he passat moments difícils com: els exàmens, algunes ocasions incòmodes... però també hi ha hagut èpoques molt bones com per exemple: els festivals, les brometes que alguna vegada apareixen a la classe gràcies a alguns graciosets però que també ens fan passar l'estona una mica més divertida...

Cada dia estic més contenta només amb pensar que ja em faig gran i que per fi podré anar a l'institut. Espero que allí no em vinguin males influències i que hi troba molts amics nous. Però per una altra banda trobaré a faltar l'escola en què jo i tots els meus companys hi hem viscut; les hores d'esbarjo en què gairebé cada dia rebies una pilotada a la cara dels nens que jugaven a futbol, això mai no s'oblidarà.

A més a més, estic molt contenta de que pugui anar a l'institut perquè també fa molts anys que vinc en aquesta escola (en concret nou) i ja és hora de que puguem canviar.

Ara ja comença a canviar la temperatura, cada cop fa més calor...i amb això vull dir que ja ve l'estiu, que d'aquí poc ja serà hora de que nosaltres puguem canviar de zona d'estudi i volar cap a l'institut on de nou tornarem a créixer. Espero que l'últim dia d'escola sigui el més gran de tots els que hem passat en ella.

Adéu!!

0 comentarios: