06 de març 2013

De l'escola a l'institut


Enguany faig sisè, és a dir que l’any que ve ja aniré a l’institut; això implica més esforç, estudiar més, més amics, més persones a deixar apartades...

L’últim dia d’escola potser ens cantaran una cançó o ens faran un vídeo en homenatge nostre, és a dir, als alumnes de sisè.

Per mi serà una gran cop perquè he estat estudiant 9 anys en aquesta escola i a mi m’agradaria quedar-m’hi bastants anys més. També hauria d’estar content per una altra cosa, que és que allà aprendré noves coses tant d’estudiar com de deixar apartada a la gent que em podria posar en problemes i ser més amic de les bones persones.

Jo si no hi ha res de nou aniré a l’IES Torrevicens de Lleida que es on la majoria de la classe anirà. Però hi hauran persones de la classe. Hi ha persones de la classe (això no em descarta a mi) que els agradaria anar al mateix institut i així estaríem més units amb els amics que des de petits tenim i estimem.

Superar la primària ha estat un gran repte i superar l’ESO en serà un altre encara més gran.



Jo sé que quan vagi a l’ESO no em recordaré del que he escrit però el que sí que sé és que enyoraré aquesta escola.

0 comentarios: