22 de març 2013

Excursió a Tarragona

El dimecres al matí em vaig despertar i teníem una excursió a Tarragona a veure l’aqüeducte i el museu.
Em va fer una mica pal despertar-me a les set de la matinada perquè al paper hi deia que havíem d’estar a les vuit a l’escola.

Quan vaig arribar a l’escola anava mig adormit i  l’autocar ja era allà, vam pujar i tots els pares es depedien  dels seus fills .

Per a mi el viatge no se’n va fer molt llarg perquè ja hi estava acostumat de quan anava amb el camió del meu pare fent trams de quatre o cinc hores i en total del viatge quinze o setze hores damunt  d’un camió. Quan vam arribar a Tarragona directament vam anar cap a l’aqüeducte.

Vam esmorzar, vam fer uns quants jocs i també vam passar passar per damunt de l’aqüeducte que es lo que em va agradar més de  tot. Per a saber quants metres de llarg mesurava vam fer servir un conta kilòmetres; els de cicle mitjà també ho van fer i la monitora va dir que el que s’atansés més al resultat real guanyava aquella prova. El que contava del nostre grup era l’Andreu Terés Codina i vam guanyar nosaltres per un metre menys que els de cicle mitjà.

A continuació vam anar a dinar al camp d’aprenentatge de Tarragona  on hi havia un restaurant. Els de sisè vam preparar un joc que consistia que els ajudants del Circ Sabata Deslligada ara us explicaré que vol dir. Al nostre poble Albesa els de sisè vam pensar de fer un circ perquè era molt avorrit nomes veure actuacions dels altres i tota la nostra classe, un dia ens  vam ajuntar i vam dir  : “Aquí hem de  fer algo” i entre tots vam pensar de muntar un circ i vam ficar els nom Circ Sabata deslligada. E l Circ és l’ Arnau, el Sabata és el Quim i el Deslligada és el Roger. Tots els altres nou que hi ha classe són ajudants, a ficar les cançons, les llums de fondo i moltes coses més.

Finalment vam anar al museu, vam fer  una activitat en la que cadascú havia de  fer una activitat que quan ens la va explicar em vaig ficar super content perquè havia de  fer com  de detectiu Conan, que  era un detectiu molt llest i només  tenia 12 anys i treballava per l’ FBI. Ens va ensenyar una sala ho hi havia totes un maletes; tothom les volia tenir però el nostre professor en Xavier va dir que les coses no es toquen fins que ho digui en David, que era el monitor de la nostra activitat.

Ens vam asseure en  unes taules  i ens va donar llapis i un quadernet. Cadascú tenia una vocal que representava un personatge de l’època romana , eren uns humans que eren anònims un es deia Marcus, l‘altre Quintus... L’ultima prova era que a cada maleta hi havia un disfressa i t’havies de disfressar .Del  meu grup es va disfressar una nena de cinquè que es diu Laia.

Quan es va acabar l’actuació vam anar cap a l’autocar , ja que ja era molt tard i quan vam arribar  a casa eren les 7 de la tarda.


0 comentarios: