06 de març 2013

De l'escola a l'institut


Aquest curs és l’últim any que estarem aquí a l’escola; aquí ara som els més grans de tota l’escola, però l’any que ve serem els més petits de tot l’institut. Jo aniré a l’IES Torre Vicens igual que la majoria de companys de la meva classe, però em sembla que tres o quatre persones de la classe no hi aniran. A mi m’agradaria que tots anéssim al mateix institut però cada pare decideix a quin institut ha d’anar el seu fill.

Deixem molts records enrere, com professors, amics...

L’any que ve faré molts amics nous, però també hi haurà persones amb les que no m’hi agradarà anar, però em tocarà anar-hi, però al final segurament m’acostumaré a anar amb aquestes persones i ens farem amics.

Aquests nou anys que hem anat en aquesta escola han set molt durs però els següents anys encara ho seran més. Farem moltes noves assignatures com: Francès, Física, Química...

A l’escola hem fet molts amics, hem conegut molts bons professors que ens han ajudat a superar tots els reptes i ens ho hem passat molt bé, però també ens han fet fer algunes coses que ens han fet patir una mica, però sempre ens n’hem sortit entre tots.

A mi m’agrada començar l’ESO perquè hauré d’assumir nous reptes i em sembla que me’n sortiré amb quasi tots. Però mai oblidaré l’escola, perquè allí és on he après tot el que sé ara mateix.

Trobaré molt a faltar aquesta escola!!!

0 comentarios: