12 de març 2013

Una petita història


El Dissabte passat, aproximadament a les 4, vaig quedar amb el Genís per anar a jugar a pilota al parc. De sobte, quan feia una estona que jugàvem,  va venir el Marc amb el seu cosí Sergi P, que anaven amb patinets, i vam anar a la ‘’Plaça dels Sarraïns’’ a jugar a futbol. Després va venir el Sergi F amb patins, i vam jugar tots junts.


Després d’una bona estona vam decidir anar a la pedrera, i després al ‘’Castell del Tonet del Cinto’’. Vam pujar per la part més difícil, i ens vam inventar que li diríem ‘’el turó inescalable de la inescalabilitat’’. Però al final ho vam aconseguir.

De seguida vam arribar al cim, allà ens vam trobar a en Dídac i l’Aleix amb el seu pare, que ja se n’anaven, però nosaltres ens vam quedar cinc minuts més.



Tot seguit vam baixar i vam tornar a la ‘’Plaça dels Sarraïns’’ a descansar una mica perquè estàvem molt cansats, però tot i així, encara ens quedaven forces per a fer un mini partit de futbol.

Quan tothom se’n va anar, jo també vaig anar a casa meva, i després de sopar, em vaig ficar a l’ordinador i vaig parlar amb el Marc per l’Skype, que estava a casa del seu cosí Sergi P. Ens ho vam passar molt bé jugant.

Aquell dia m’ho vaig passar molt bé!

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

andreu es super xula la pilota