12 de març 2013

El dia de carnaval


El dia 23 de febrer era carnaval. Aquell dia havíem de fer el circ a la tarda i jo estava una mica nerviós.
Al matí em vaig aixecar i vaig començar a fer deures, quan els vaig acabar vaig anar a esmorzar i me’n vaig anar a la sala de jocs a jugar a la Play Station2; i vaig jugar al Gran Turismo4, que els hi recomano als que tinguin la PS2 o PS3 i a qui els agradin els jocs de carreres. Al cap d’una estona vaig sortir a voltar pel poble amb patinet i no em vaig trobar amb ningú, i llavors me’n vaig tornar cap a casa. Cap allà a les dues el migdia me’n vaig anar a dinar a casa de la meva àvia i a les tres me’n vaig anar a assajar l’actuació del circ.

Allà a les quatre va començar la rua pel poble però no m’hi vaig estar gaire perquè havíem de acabar de polir detalls. Quan es va acabar la rua la gent va començar a venir cap a la saleta, i quan tots van callar vam començar l’actuació. Va durar més o menys una hora i als nens els hi va agradar molt, i després els de l’AMPA van oferir coca amb xocolata per a tothom. Tots els del circ no volíem acabar la festa encara, llavors vam preguntar als pares si ens podien deixar anar a casa de l’Arnau i el Roger a sopar i al cap d’una bona estona d’intentar convèncer als pares perquè ens hi deixessin anar ens van dir que sí. Vam fer una “PARTI” segons el Roger i l’Arnau i ens ho vam passar molt bé.
Aquell dia va ser molt divertit.   

0 comentarios: