28 de setembre 2012

Unes vacances espectaculars

Aquest estiu ha estat fantàstic. Els primers dies de vacances em passava el matí a casa de la meva iaia, i a la tarda me n’anava a les piscines amb: l’Anna, la Clàudia, la Laia...

A partir del dia vuit de juliol, me’n vaig anar al poble de la meva mare, a Ivars d’Urgell, amb la meva padrina. Molts dies pels matins anava a la piscina amb unes amigues, i a les tardes anàvem amb una plaça, on anàvem: amb patinet, amb bicicleta, amb monopatí , amb patins... Els dijous anàvem a comprar, i algun diumenge anàvem a l’església. El dia vint-i-vuit els meus pares em van venir a buscar i per allà a dos quarts d’onze de la nit ja érem a Albesa.

Els dies quatre i conc d’agost, els meus pares i jo vam anar a un balneari, al balneari de Rocallaura. Hi vam anar el dissabte pel matí, ens vam instal·lar a l’habitació, ens vam posar el banyador i ens vam anar a banyar a la piscina. Per allà a la una del migdia, vam tornar cap a l’habitació, ens vam dutxar, ens vam canviar i ens en vam anar cap al restaurant del balneari. Vam menjar: el meu pare; de primer amanida, de segon, espaguetis i de postres amanida de fruites. La meva mare; de primer cigrons amb faves i llonganissa, de segon, espaguetis, i de postres profiterols amb nata. I jo; primer em vaig menjar els espaguetis, desprès, hamburguesa amb patates fregides i, per finalitzar, amanida de fruites. Vam tornar cap a l’habitació, els meus pares es van estira una estona damunt del llit mentre miraven la televisió, i jo també em vaig estirar damunt del llit però en lloc de mirar la televisió estava a l’ordinador. Més o menys a les quatre de la tarda jo ja em començava a posar el banyador per anar al “yacutsi”, a la sauna, a la piscina climatitzada... Més o menys a les set, dos quarts de vuit de la tarda vam sortir de la piscina, ens vam anar a dutxar... i vam anar cap al restaurant del balneari, de pica pica hi havia: olives, pernil salat, croquetes, empanadilles, salsa “maonesa”, caragols a la llauna, amanida... Vam menjar: el meu pare bacallà al forn, la meva mare peus de porc al forn, i jo canalons. I per postres tots vam menjar crema catalana. Més tard vam anar cap al bar, van der un cafè i el pare i jo vam fer una partida de billar, evidentment vaig guanyar jo. A Rocallaura era festa major i a la nit actuaven el “Buhos” i, hi vam anar. A la nit, rendits, al mateix moment que vam entrar a l’habitació ens vam estirar al llit i ens vam adormir. L’endemà al matí ens vam aixecar, ens vam vestir i vam marxar cap a esmorzar, hi havia de tot: embotits, fruita, bolleria, ous ferrats, truites... Vam acabar i vam anar a recollir la roba i vam marxar cap a Albesa. Al tona de Rocallaura vam passar per Verdú a veure el museu de la joguina, em va agradar molt.

Al cap de  dos o tres setmanes ja érem a la festa major d’Albesa. Va ser una festa major espectacular.

Quan menys i vaig pensar ja nomes faltava un dia per començar l’escola.

Han estat les millors vacances que havia tingut mai.

0 comentarios: