26 de setembre 2012

El meu estiu

El dia 22 de Juny va ser l’últim dia de classe, això volia dir que l’endemà començaven les meves vacances d’estiu.

Durant aquest estiu he fet moltes activitats sortides, les més divertides han sigut: la setmana que he passat al càmping La Masia situat  a l’Almadrava, l’estada que vaig passar amb els pares a Cambrils, les colònies de Santa Maria de Meià, les estones a les piscines amb els meus amic, els matins fent repàs amb el meu cosí Robert.

La meva primera sortida d’aquest estiu va ser al Juny, quan vaig anar al Càmping a La Masia, em va agradar molt perquè quan volia podia anar a la platja i a jugar a futbol amb els meus amics, però el que més em va agradar va ser anar a pescar amb el meu pare a la nit.

Al Juliol vaig anar dues setmanes de Colònies a Santa Maria de Meià, era la primera vegada que marxava de Colònies jo sol tant de temps, estava molt emocionat perquè marxava jo sol i pensava que seria un gran èxit,  però no va ser així tot i que m’ho vaig passar bé.

A l’Agost vaig anar un cap de setmana a Cambrils, des del dijous 2 fins al diumenge 5.
L’estada de Cambrils se’m va fer molt curta, ja que anava casi cada dia a pescar a la platja on m’ho passava molt bé.

A part de les sortides també vaig fer activitats com anar a les piscines amb els meus amics on podia jugar a futbol i banyar-me. M’ho vaig passar molt bé sobretot el dia del parc aquàtic.
A més a més d’anar a les piscines feia repàs cada matí amb el meu cosí Robert,  tot i que no m’agradava ni tenia ganes d’anar-hi un cop estava allí el temps se’m passava ràpid i aprenia moltes coses que abans no sabia.

En conclusió durant aquest estiu he fet moltes coses i m’ho he passat molt bé.

0 comentarios: