21 de setembre 2012

Uns campaments a Pont de Suert

Un dia, durant el mes de juliol, el meu pare escoltant la ràdio va sentir que sortejaven uns campaments a Pont de Suert, i hi va trucar; al cap d’uns dies, ens van trucar per dir-nos que ens havien tocat els campaments. Llavors, el diumenge al matí vam fer les motxilles, i aquella mateixa tarda vam marxar cap a Pont de Suert.

 Al cap de cinc minuts de ser a Pont de Suert, vam anar a deixar les motxilles a la casa on dormiríem, que en realitat era l’escola d’allí a Pont de Suert, després vam anar cap al poliesportiu i llavors vam jugar a futbol. A la nit, després de sopar, ens van dividir en tres grups. Llavors ens van explicar que totes les nits faríem unes “olimpiades nocturnes” en les que els monitors durant tota la setmana, ens farien diferents proves; i al final de la setmana, el grup que tingués més punts, tindria un premi per cadascú. Durant la setmana no només vam jugar a futbol, ni molt menys; vam fer una gran varietat d’esports: hockey, basquet, handbol, futbol, futbol amb una pilota gegant, bamninton, tennis, i molts més. També la majoria de dies vam anar a les piscines.


El dimecres vam anar al riu, que estava a uns tres Kilòmetres d’allí a l’escola; el camí se’ns va fer una mica cansat perquè tota l’estona era baixada o pujada. Vam arribar al riu i ens vam banyar, l’aigua del riu estava gelada però jo m’hi vaig banyar.

 El dissabe va ser l’ultim dia a Pont de Suert, m’ho havia passat molt bé durant tota la setmana, però havia de marxar. Aquells campaments em van agradar molt, crec que l’any que ve hi tornaré.

0 comentarios: