26 de setembre 2012

Cap de setmana

El divendres, un dia d’escola, era l’últim dia de la setmana. El divendres és un dia que faig Educació Física i després tinc música.

A música faig una hora de solfeig i tres quarts o una hora d’instrument, depèn de l’ocasió.

Quan acabo música me’n vaig cap a casa, faig una mica de deures, així pel cap de setmana me’n queden menys. A continuació d’haver acabat els deures engego la televisió i la miro una estona fins a l’hora de sopar o així. A les vuit o a dos quarts de nou vaig a la cuina a parar taula. Després, entre tots desparem i espolsem les estovalles. El pare neteja els plats i jo i la Gal·la ens en anem a veure la televisió. A dos quarts d’onze me’n vaig cap al llit i no em desperto fins a les vuit.

El dissabte passat, des  que em vaig despertar fins que em vaig a dutxar a la tarda no em vaig treure el pijama. Al matí vaig fer tots els deures, i a la tarda em vaig quedar a casa mirant la televisió o jugant amb la Gal·la. El pare va anar a comprar i quan tornà, el vam ajudar a pujar la compra.

Al migdia vam dinar: pollastre a la brasa, tomata amanida i patates al caliu. Va ser un dinar molt bo però jo no m’ho vaig acabar tot.

A la tarda, com ja us havia dit, em vaig quedar a casa tota la tarda: però no em vaig avorrir.

Més tard, vam anar a parar la taula per sopar. No ho se ben bé que vam menjar però penso que vam sopar llom i carn a la brasa.

A la nit el pare, la mare i jo ens vam quedar al sofà a mirar una pel·lícula.

El diumenge, també me despertat aviat. També vindrà la meva tieta a dinar a casa i ja falta poc perquè arribi. A la tarda vaig anar a l’església de la Portella perquè la tieta hi cantava i, a més, el meu tutor, l’Eduard, és el qui dirigeix la coral.

Aquest cap de setmana va ser molt avorrit però va estar força bé.


0 comentarios: