26 de setembre 2012

Cap de setmana

Aquest cap de setmana he fet moltes coses molt divertides i en primer lloc us explicaré que vaig anar a Port Aventura:

Aquest cap de setmana vaig anar a Port Aventura i m’ho vaig passar molt bé. Vam arribar a les onze del mati i agafant el tren ens vam trobar el Marc Fulla, vam anar tot el dia junts i a les primeres atraccions que vam pujar van ser als ràpids i després al tutki splash.
Després ens vam trobar a l’Anaïs als ràpids i vam anar amb el Marc i l’Anaïs. Vam parar a dinar i després de dinar vam anar a  una atracció amb 3D. Quan es va acabar vam anar al shambala i vam tardar quasi una hora per entrar, però quan vam pujar a la vagoneta ens ho vam passar súper bé.
Després vam pujar a l’estampida i al tren de la mina, en fi, va un dissabte súper divertit.
El diumenge vaig anar a Sunyer a menjar paella i van venir el Dídac i l’Aleix de P3 amb els seus pares. Vam cuidar el Dídac i l’Aleix i vam  anar a la granja a  veure bidells, a veure gatets i un gos boig.

Va arribar l’hora de dinar, vam dinar i després vam jugar a l’ordinador. Quan ens van avisar els pares vam anar a Sudanell a veure el futbol i l’Albesa va perdre per quatre a un.
 Ha sigut un cap de setmana molt divertit.



0 comentarios: