26 de setembre 2012

Cap de setmana

Aquest cap de setmana passat vaig estar fent molts deures que els nostres professors, ens havien manat; això nomes el dissabte, però a més dissabte vaig anar a Caforra, una àrea d’Albesa on hi ha molts conreus, i allí la meva germana va recollir unes flors.
A la tarda vaig fer més deures.

 El diumenge, va ser el dia que vaig fer més coses, al matí vaig fer més deures i,  a la tarda, vaig anar a veure a la meva tieta que viu a Balaguer, que estava marejada per un atac de vertigen i estava estirada al llit.


Desprès vaig anar a una fira medieval que es fa allí, a Balaguer. Totes les coses són medievals: totes les “paradetes”. També hi havia llocs que feien pa al teu davant, i podies veure com l’amassaven, el coïen... I també hi havia uns ponis en els que podies muntar, estaven lligats a una farola però et portaven a fer una vora de la fira. Desprès vaig veure un lloc en el que hi havia un munt d’ocelles ensinistrats lligats a unes especies de pals , però per desgràcia no vaig veure cap espectacle, per que vaig arribar tard.

A continuació vaig veure a la plaça mercadal totes les maneres en que torturaven i mataven a la gent: amb la guillotina, amb una tomba amb punxes... També hi havia parades amb persones que et veuen el futur amb un joc de cartes, estaven en una carpa on la gent entrava i els llegia el futur. També en vaig veure un que feia gots de vidre i hi gabava dibuixos. Molt freqüentment veia que hi havia venedors de joies fetes a mà i amb materials reciclats, però allò no era molt medieval. I per últim vaig entrar a un museu on hi havia vestits d’època de la gent normal i la gent més rica.

 Després vaig anar a sopar en un restaurant de Balaguer que es diu Cal Cali i després vaig anar a dormir.

0 comentarios: