19 de setembre 2012

Les meves vacances d'estiu

Durant les vacances he fet moltes coses divertides, començant per el aniversari del meu germà Jordi.


L’aniversari del meu germà Jordi es el 29 de juny, aquell dia en Jordi estava molt emocionat, quan van arribar els meus cosins vam anar a jugar a les golfes, a la Wii, quan va arribar l’hora de dinar a fora al jardí, després dels e dinar vam obrir els regals i li van regalar una barca amb rems, un pal amb una pilota de tenis enganxada i un patinet. El dia abans els amics del Jordi van vindre a celebrar la festa al magatzem i es van banyar a la piscina.

També vaig anar a Àger al càmping a passar tres dies amb els meus cosins, el primer dia vam anar al bar a jugar al ordenador, però jo no tenia internet i el meu cosí es va deixar el carregador a casa seua de Rosselló, hi no i vam tornar. El dia següent vam anar a fer una gerra d’aigua i vam guanyar de pallissa i a la tarda vam anar a la piscina. El dia següent vam anar a jugar al fet i amagar però uns nens dient on érem, després vam fer una gerra d’aigua vam perdre però ells es van emportar una bona bronca. L’endemà els meus pares em van venir a buscar.

També vaig anar a Calella de vacances cinc dies, dos dels cinc dies vam estar en parcs d’aigua que es diuen AquaDiver i WaterWorld, m’ho vaig passar molt bé. Els altres dies eren o passejar al mati, platja a la tarda i a la nit passejar o al mati al hotel a la tarda platja i a la nit passejar.

Pel final de l’estiu l’Andreu ens va invitar a la Claudia, l’Èric, el Genis i jo a anar a les piscines de sal que es diuen Salines, quan vam arribar al poble vam donar una volta pel poble haver que i havia, després vam anar a les piscines. Allí t’has tiraves sense mullar-te el cap i flotes, hi havia unes piscines de 3,00 metres i no tocaves al terra però flotaves et quedaves quietó i flotaves, a l’hora de dinar vam dinar a unes taules que hi havia, al acabar vam estar a l’herba que havia al costat, ells es van comprar gelats i jo no perquè no m’agraden, quan vam arribar jo vaig anar a les piscines i em vaig trobar a el meu cosí que es quedava a dormir fins l’endemà ens o vam passar molt be perquè a la nit vam jugar a jocs de por. 


Van ser unes vacances genials.

0 comentarios: