26 de setembre 2012

Les meves vacances d'estiu

Just va acabar el col·legi vaig estar molt content.

Quan es va acabar el col·legi vaig estar bastantes setmanes per aquí a Albesa.
Casi cada dia que estava a Albesa anava a les piscines amb els meus amics.
Després vam marxar a Franca a passar un setmana, que vam passar en un apartament a Paradou un poble de la Probenca. Molts dels dies que vam estar allà vam anar a visitar pobles i ciutats de la Probenca on hi havia escultures monuments, muralles, ... Una de les ciutats que vam anar va ser Marsella on hi ha l’equip de l’Olímpic de Marsella i el meu germà es va comprar una camiseta d’aquest equip.
També vam veure molts Porches (cotxes esportius) i vam beure molts granissats.
La paraula que més em va agrada i vam dir moltes vegades va ser “buchongs” (cues de tràfic) i em vam trobar moltes d’anada i de tornada.
Quan vam arribar Albesa al cap de tres hores començaven les penyes. Tota la meva família menys el Ferran vam anar als correfocs però la meva germana quan van comença a petar els petards va començar a plorar i la meva mare va haver de marxar amb ella.
Jo no em vaig posar a sota perquè no anava protegit.
Quan es va acabar vaig anar al bar del Toni on hi havia tota la meva colla. Al cap de poc vam marxar cap a les penyes on actuaven els Oriol Foll (grup de rock d’Albesa) on van actuar els bessons i van tocar tres cançons.
Finalment vaig anar a dormir a les quatre de la matinada i em vaig aixecar a les onze i mitja.
L’endemà vaig anar a les cucanyes que van ser molt divertides on hi va haver hoquei en una piscina feta per un plàstic aigua i sabó.
Després vaig marxar a Calafat (poble de costa) on hi vaig passar dues setmanes.
Allí vaig fer el meu aniversari, i com cada any vaig anar a la Bolera i a sopar al xino que passen els plats.

0 comentarios: