14 de setembre 2012

Les meves vacances d'estiu

Aquest estiu m’ho he passat fantàsticament bé.


Molts dies al mati em quedava a casa de la meva àvia o anava a collir préssecs i nectarines al tros.
A principis d’estiu vaig anar a campaments, era el primer any que hi anava i em van agradar tant com per tornar-hi l’any que ve.

A les tardes anava a les piscines o quedava amb el Marc per jugar a les consoles.



Un dia vaig invitar al Marc, al Genís, a la Clàudia i a l’Èric a venir amb mi a unes piscines salades per allà a prop de Graus que flotes molt, aquí teniu l’enllaç:
Uns dies més tard el Marc em va invitar a anar a la platja, en general ens ho vam passar molt bé.




A la platja hi vam anar al matí i ens vam quedar a dinar allà, vam dinar una exquisida paella i després vam tornar a la platja. El Marc i jo vam prendre el sol una estona i després vam fer una batalla de fang amb l’Adrià i el Jordi, i ells van perdre.

El Marc i el Jordi portaven una barca i l’Adrià ens la volia tombar tota l’estona.

Al mar, no hi havia gaires onades i no eren altes, i tampoc era gaire divertit pujar amb la barca.
Finalment, mentre l’Adrià, l’Eloi i el Jordi feien tonteries de sorra, el Marc i jo vam anar recte fins que cap dels dos tocava el terra.

Uns dies més tard vaig tornar a anar als assajos de la banda, i ara toco un instrument més gran i més pesat. I d’aquí poc farem una actuació a Lleida pel dia 29 a ‘’la batalla de les bèsties’’.

En general m’ho he passat genialment genial! I Ja tinc ganes de que torni a ser estiu l’any que ve!

0 comentarios: