28 de setembre 2012

Les meves vacances


Aquest estiu he fet moltes coses però ara us explicaré les millors. L’últim dia d’escola estava molt content, s’acabaven les classes i vam ballar “Party rock” i després vam cantar una cançó de comiat als alumnes de 6è titulada ”Res no dura per sempre”.

El dia 23 de juny al mati vam anar a comprar uns petards (Xinos, fonts, bengales normals, bengales de colors, bombetes...) per tirar-los a la nit, a la nit vam fer una llonganissada amb uns amics la Daira, la Deidre, la “Tere”, la montse, la Belen, en Víctor, els meus pares el meu germà i jo.

El 18 de juliol estava molt content, me n’anava de colònies a Mas Portal, era la tercera vegada que hi anava però aquesta va ser especial, no coneixia a ningú, és a dir, que no hi havia ningú d’Albesa, allívam fer tirolina, kaiak... Allí vaig celebrar l’aniversari, feia onze anys i hi havia un altre nen que es deia Cami que també el feia, aquell mateix dia vam guerra de pintura. Uns dies abans vam anar al congost de Mont-Rebei i vam estar set hores fora de la casa de colònies i vam dinar entrepà de xoriço.

A l’agost va ser la festa major. La primera cosa que vaig fer va ser anar a ballar sardanes a la plaça dels Sarraïns, primer el galop i despres la sardana.

L’endemà vam fer la cordera, la cursa llarga va ser de onze mil dos-cents metres i el guanyador guanyava una cordera, a la meva categoria vaig fer mil dos-cents metres i vaig quedar terçer.

I l’ultim dia de festa major vaig anar a les cucanyes, va ser el dia més divertit de la festa major per que em vaig embrutar molt i m’ho vaig pasar molt bé.


0 comentarios: