28 de setembre 2012

El cap de setmana

Aquest cap de setmana no he fet gairebé res però això és el que
m’hauria agradat fer:

El dissabte vaig despertar-me molt content, aquell dia era molt
especial sobretot per mi que feia el meu primer concert amb els
“Karbunko”.Per a esmorzar em va tocar esmorzar de segador  o
sigui pa amb tomata, oli i sal amb fuet o xoriço.

Després vaig anar a veure el Xato que és el gos del meu tiet, però me
l‘estimo molt; és com un altre de la família.

Quan em vaig veure a l’escenari va ser un moment molt especial, perquè
quan vam començar a tocar va ser quan tota la gent et començava a
aplaudir; per cert vaig tocar el baix elèctric.

Al final del concert ens van donar els diners de les entrades. Ens en van tocar molts, jo els vaig aprofitar per comprar-me una guitarra elèctrica fender stratocaster i un amplificador marshall.

Desprès vam anar a un buffet lliure i hi vaig menjar dos racions de patates fregides ,cinc flamenquines, tres musclos, una pizza i dos gelats.

A la tarda vaig anar a casa a descansar. Però no podia dormir i vaig jugar a la wii tota l'estona que vaig voler.

El diumenge vaig anar a córrer un mundial d'atletisme i vaig córrer la cursa de relleus amb els membres de la selecció catalana ,contra la Xina, Espanya, Rússia i Brasil aquell dia ens vam classificar per la final i a la final vam córrer contra Portugal, Gran Bretanya, Estats Units i Japó. Vam guanyar la medalla de plata i ens portàvem una mil·lèsima amb els Estats Units que van guanyar la medalla d'or. Però estic content igual per haver guanyat la medalla de plata.

A l'hora de dinar vam anar a celebrar-ho amb tots els membres de la selecció catalana.

Crec que aquest cap de setmana si hagués estat de veritat m'hauria agradat molt.

0 comentarios: